???????

برنامه های مربوط به چت

برنامه های مربوط به چت

N.E.O_________0111

tavajoh

سلام

به وبلاگ خودتون خوش آمدید،من توی این وبلاگ مطالبی رو قرار دادم که بتونید از اونها به نحوه احسنت

استفاده کنید. فقط چند مورد قابل ذکر هست که باید بهتون بگم، من توی این وبلاگ بر خلاف وبلاگ های

دیگه که فقط نرم افزارها رو قرار میدن و صحت کارایی اونها رو نشون نمیدن با 99 درصد نرم افزارها

کار کردم و هنگام کار کردن اقدام به گرفتن عکس کردم که صحت کارایی نرم افزارهای این وبلاگ را به تصویر

بکشم. فقط باید بگم که کارایی نرم افزارهای این وبلاگ ارتباط مستقیم با فایلهای کمکی داره، ازتون

خواهش میکنم قبل از دانلود برنامه ها ابتدا فایلهای کمکی که به طور ثابت در پست اول گذاشتم رو دنلود

کنید و با دقت به توضیحاتش عمل کنید تا با مشکل مواجه نشید .

             



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت18:27---3 بهمن 1391
سلام

اگرامکان داره یه سری هم به وبلاگ من بزنید

و تبادل لینک کنید

ممنون
پاسخ:chashm milad jan ama adrese saiteto nazadi dadasham:X


shilla
ساعت17:47---29 دی 1391
dadash arman webet kheyli ghashang o amozandas tabrikپاسخ:nazare lotfete mamnonam ke sar zadi be saitam :X

artemis
ساعت14:04---11 آذر 1391
شوما به وبلاگ ما دعوت شدید پاسخ:kheili mamnon az tamjideton hatman sar mizanam :x

iraj145
ساعت21:49---7 آذر 1391
dash arman damet garm ishala hichvaght khaste nashiپاسخ:fadat sham dadashe golam iraj jan lotf kardi be saitam sar zadi dadashi :x

negar
ساعت22:52---27 آبان 1391
eshqam behet eftekhar mikonam vaqean ziba shode webet:x:x:x:-*:-*behet eftekhar mikonam nafasam
پاسخ:mamanonam eshgham khoshhalam ke pasandidi taghdim behet :X:X:X:X


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: arman neo ׀ تاریخ: شنبه 25 شهريور 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاکو به درخواست عزیز ترین کسم طراحی کردم تا بهش ثابت کنم چقدر برام عزیزه عکس های سایت رو هم دوست خوبم کامی سکرت و بنر ها رو دوست عزیزم نوید فایر طراحی کردن که از همین جا از هر دو نفرشون تشکر میکنم و البته از تنها استادم امیر ابراهام که هر دانشی در مورد چت دارم رو مدیونشم تشکر ویزه میکنم که تو راه اندازی این وبلاگ خیلی کمکم کرد


بیلیارد آنلاین 2 نفری



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
لینک دوستان

لینکهای روزانه

StatsCrop
جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , arman.neo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM